Commercial Vehicle Group, Inc.
US ˙ NasdaqGS ˙ US2026081057

Pengenalan

Halaman ini menyediakan analisis menyeluruh tentang sejarah dagangan orang dalam yang diketahui James R Jr Ray. Orang dalam ialah pegawai, pengarah atau pelabur penting dalam syarikat. Adalah haram bagi orang dalam untuk membuat perdagangan dalam syarikat mereka berdasarkan maklumat khusus bukan awam. Ini tidak bermakna haram bagi mereka untuk membuat sebarang perdagangan dalam syarikat mereka sendiri. Tetapi mereka mesti melaporkan semua perdagangan kepada SEC melalui Borang 4. Walaupun terdapat sekatan ini, penyelidikan akademik menunjukkan bahawa orang dalam - secara amnya - cenderung untuk mengatasi prestasi pasaran dalam syarikat mereka sendiri.

Purata Keuntungan Perdagangan

Purata keuntungan perdagangan ialah purata pulangan semua pembelian pasaran terbuka yang dibuat oleh orang dalam dalam tempoh tiga tahun terakhir. Untuk mengira ini, kami memeriksa setiap pembelian pasaran terbuka yang tidak dirancang oleh orang dalam, tidak termasuk semua dagangan yang ditandakan sebagai sebahagian daripada pelan dagangan 10b5-1. Kami kemudian mengira prestasi purata dagangan tersebut sepanjang 3, 6 dan 12 bulan, dengan purata setiap tempoh tersebut untuk menjana metrik prestasi akhir bagi setiap dagangan. Akhir sekali, kami puratakan semua metrik prestasi untuk mengira metrik prestasi untuk orang dalam. Senarai ini hanya termasuk orang dalam yang telah membuat sekurang-kurangnya tiga dagangan dalam dua tahun lepas.

Jika keuntungan berdagang orang dalam ini ialah "N/A", maka orang dalam sama ada tidak membuat sebarang pembelian pasaran terbuka dalam tempoh tiga tahun terakhir, atau dagangan yang mereka buat adalah terlalu baru untuk mengira metrik prestasi yang boleh dipercayai.

Kekerapan Kemas Kini: Harian

Lihat senarai pedagang dalaman yang paling menguntungkan.

Syarikat dengan Kedudukan Orang Dalam yang Dilaporkan

Pemfailan SEC menunjukkan James R Jr Ray telah melaporkan pegangan atau perdagangan dalam syarikat berikut:

Sekuriti Tajuk Pegangan Terkini Dilaporkan
US:CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. Director 1,070,970
US:SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. Director 7,414
US:LESL / Leslie's, Inc. Director 9,811
US:RRD / R.R. Donnelley & Sons Co. Director 0
Bagaimana Mentafsir Carta

Carta berikut menunjukkan prestasi saham sekuriti selepas setiap dagangan pasaran terbuka dan tidak dirancang yang dibuat oleh James R Jr Ray. Perdagangan tidak dirancang ialah dagangan yang tidak dibuat sebagai sebahagian daripada pelan dagangan 10b5-1. Prestasi saham dicatatkan sebagai perubahan peratus kumulatif dalam harga saham. Sebagai contoh, jika perdagangan orang dalam dibuat pada 1 Januari 2019, carta akan menunjukkan perubahan peratusan harian sekuriti kepada hari ini. Jika harga saham naik dari $10 kepada $15 pada masa ini, perubahan peratus terkumpul dalam harga saham ialah 50%. Perubahan dalam harga daripada $10 kepada $20 ialah 100% dan perubahan dalam harga $10 hingga $5 ialah -50%.

Secara dasarnya, kami cuba untuk menentukan sejauh mana dagangan orang dalam berkait rapat dengan pulangan berlebihan (positif atau negatif) dalam harga saham untuk melihat sama ada orang dalam menetapkan masa dagangan mereka untuk mendapat keuntungan daripada maklumat orang dalam. Pertimbangkan situasi di mana orang dalam melakukan perkara ini. Dalam keadaan ini, kami menjangkakan sama ada (a) pulangan positif selepas pembelian, atau (b) pulangan negatif selepas jualan. Dalam kes (a), carta PEMBELIAN akan menunjukkan satu siri keluk condong ke atas, menunjukkan pulangan positif selepas setiap transaksi pembelian. Dalam kes (b), carta JUALAN akan menunjukkan satu siri keluk condong ke bawah, menunjukkan pulangan negatif selepas setiap transaksi jualan.

Walau bagaimanapun, ini sahaja tidak cukup untuk membuat kesimpulan. Jika, sebagai contoh, harga saham syarikat berada dalam pendakian bukan disebabkan kitaran selama bertahun-tahun, maka kami menjangkakan semua plot selepas pembelian akan condong ke atas. Begitu juga, kemerosotan bukan disebabkan kitaran selama bertahun-tahun akan mengakibatkan plot pasca perdagangan condong ke bawah. Kedua-dua carta ini tidak akan mencadangkan aktiviti perdagangan orang dalam.

Penunjuk terkuat ialah keadaan di mana harga saham adalah sangat kitaran, dan terdapat kedua-dua isyarat positif dalam carta PEMBELIAN dan plot negatif pada carta JUALAN. Situasi ini akan sangat menunjukkan orang dalam yang menentukan masa perdagangan untuk kelebihan kewangan mereka.

Pembelian Orang Dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. - Analisis Keuntungan Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis keuntungan setiap pembelian orang dalam pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Analisis ini membantu untuk memahami sama ada orang dalam secara konsisten menjana pulangan tidak normal dan patut diikuti. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah bersifat teori .

Jadual berikut menunjukkan pembelian pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Maks
Harga pada
Maks
Maks
Keuntungan ($)
Pulangan Maks (%)
Tiada dagangan pasaran terbuka tidak dirancang yang tidak diketahui untuk gabungan orang dalam dan sekuriti ini

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. Insider Trades
Jualan Orang Dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. - Analisis Kerugian Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis pengelakan kerugian jangka pendek bagi setiap jualan dalaman pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Corak pengelakan kerugian yang konsisten mungkin mencadangkan bahawa urus niaga jualan masa hadapan mungkin meramalkan penurunan harga. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah teori .

Jadual berikut menunjukkan jualan pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Min
Harga pada
Min
Kerugian Maks
Dielakkan ($)
Kerugian Maks
Dielakkan (%)
2024-12-31 CVGI Ray James R Jr 32,455 2.4300 32,455 2.4300 78,866 111 0.8333 -51,820 -65.71

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc. Insider Trades
Pembelian Orang Dalam LESL / Leslie's, Inc. - Analisis Keuntungan Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis keuntungan setiap pembelian orang dalam pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Analisis ini membantu untuk memahami sama ada orang dalam secara konsisten menjana pulangan tidak normal dan patut diikuti. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah bersifat teori .

Jadual berikut menunjukkan pembelian pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Maks
Harga pada
Maks
Maks
Keuntungan ($)
Pulangan Maks (%)
Tiada dagangan pasaran terbuka tidak dirancang yang tidak diketahui untuk gabungan orang dalam dan sekuriti ini

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

LESL / Leslie's, Inc. Insider Trades
Jualan Orang Dalam LESL / Leslie's, Inc. - Analisis Kerugian Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis pengelakan kerugian jangka pendek bagi setiap jualan dalaman pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Corak pengelakan kerugian yang konsisten mungkin mencadangkan bahawa urus niaga jualan masa hadapan mungkin meramalkan penurunan harga. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah teori .

Jadual berikut menunjukkan jualan pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Min
Harga pada
Min
Kerugian Maks
Dielakkan ($)
Kerugian Maks
Dielakkan (%)
Tiada dagangan pasaran terbuka tidak dirancang yang tidak diketahui untuk gabungan orang dalam dan sekuriti ini

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

LESL / Leslie's, Inc. Insider Trades
Pembelian Orang Dalam SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. - Analisis Keuntungan Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis keuntungan setiap pembelian orang dalam pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Analisis ini membantu untuk memahami sama ada orang dalam secara konsisten menjana pulangan tidak normal dan patut diikuti. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah bersifat teori .

Jadual berikut menunjukkan pembelian pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Maks
Harga pada
Maks
Maks
Keuntungan ($)
Pulangan Maks (%)
Tiada dagangan pasaran terbuka tidak dirancang yang tidak diketahui untuk gabungan orang dalam dan sekuriti ini

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. Insider Trades
Jualan Orang Dalam SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. - Analisis Kerugian Jangka Pendek

Dalam bahagian ini, kami menganalisis pengelakan kerugian jangka pendek bagi setiap jualan dalaman pasaran terbuka yang tidak dirancang yang dibuat dalam CVGI / Commercial Vehicle Group, Inc.. Corak pengelakan kerugian yang konsisten mungkin mencadangkan bahawa urus niaga jualan masa hadapan mungkin meramalkan penurunan harga. Analisis ini adalah untuk satu tahun selepas setiap perdagangan, dan hasilnya adalah teori .

Jadual berikut menunjukkan jualan pasaran terbuka terkini yang bukan sebahagian daripada pelan dagangan automatik.

Tarikh Dagangan Simbol Saham Orang dalam Saham
Dilaporkan
Harga
Dilaporkan
Saham
Dilaraskan
Harga
Dilaraskan
Asas Kos Hari ke
Min
Harga pada
Min
Kerugian Maks
Dielakkan ($)
Kerugian Maks
Dielakkan (%)
Tiada dagangan pasaran terbuka tidak dirancang yang tidak diketahui untuk gabungan orang dalam dan sekuriti ini

Harga Larasan ialah harga larasan berpecah. Saham Larasan ialah saham terlaras berpecah.

SPR / Spirit AeroSystems Holdings, Inc. Insider Trades
Sejarah Dagangan Orang Dalam

Jadual ini menunjukkan senarai lengkap dagangan orang dalam yang dibuat oleh James R Jr Ray seperti yang didedahkan kepada Suruhanjaya Bursa Sekuriti (SEC).

Tarikh Fail Tarikh Tran Borang Simbol Saham Sekuriti Kod 10b5-1 Saham Baki Saham Peratus
Ubah
Saham
harga
Tran
Nilai
Baki
Nilai
2025-06-12 2025-06-10 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 805,031 1,070,970 302.71
2025-05-30 2025-05-28 4 SPR Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Class A Common Stock
A - Award 7,414 7,414
2025-02-13 2024-12-31 4/A CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
S - Sale -32,455 265,939 -10.88 2.43 -78,866 646,232
2025-02-13 2024-12-31 4/A CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
F - Taxes 0 265,939 0.00
2025-01-02 2024-12-31 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
F - Taxes -33,179 265,215 -11.12 2.48 -82,284 657,733
2023-12-20 2023-12-20 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 217,096 298,394 267.04
2023-05-15 2023-05-11 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 13,716 81,298 20.30
2023-03-16 2023-03-15 4 LESL Leslie's, Inc.
Common Stock, par value $0.001 per share
M - Exercise 4,632 9,811 89.44
2022-08-15 2022-08-13 4 LESL Leslie's, Inc.
Common Stock, par value $0.001 per share
M - Exercise 5,179 5,179
2022-05-23 2022-05-19 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 15,919 67,582 30.81
2022-05-11 2022-05-09 4 SPR Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Restricted Stock Units
A - Award 4,775 5,625 561.76
2022-05-11 2022-05-09 4 SPR Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Restricted Stock Units
A - Award 850 850
2022-02-28 2022-02-25 4 RRD RR Donnelley & Sons Co
Common Stock
D - Sale to Issuer -30,466 0 -100.00 10.85 -330,556
2022-02-17 3 SPR Spirit AeroSystems Holdings, Inc.
Class A Common Stock
0
2021-08-17 2021-08-13 4 LESL Leslie's, Inc.
Restricted Stock Units
A - Award 5,179 5,179
2021-06-03 2021-05-20 4/A RRD RR Donnelley & Sons Co
Common Stock
A - Award 30,466 30,466 5.64 171,828 171,828
2021-05-27 2021-05-26 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 9,507 51,663 22.55
2021-05-24 2021-03-20 4 RRD RR Donnelley & Sons Co
Common Stock
A - Award 30,466 30,466 5.64 171,828 171,828
2021-05-20 3 RRD RR Donnelley & Sons Co
No Securities Owned
0
2020-06-15 2020-06-12 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 36,981 42,156 714.61
2020-04-07 2020-04-03 4 CVGI Commercial Vehicle Group, Inc.
Common Stock, $0.01 par value
A - Award 5,175 5,175
P
Pasaran terbuka atau pembelian persendirian sekuriti bukan derivatif atau derivatif
S
Pasaran terbuka atau jualan persendirian sekuriti bukan derivatif atau derivatif
A
Pemberian, penganugerahan atau pemerolehan lain sekuriti daripada syarikat (seperti opsyen)
C
Penukaran derivatif
D
Penjualan atau pemindahan sekuriti kembali kepada syarikat
F
Pembayaran harga pelaksanaan atau liabiliti cukai menggunakan sebahagian daripada sekuriti yang diterima daripada syarikat
G
Hadiah sekuriti oleh atau kepada orang dalam
K
Swap ekuiti dan urus niaga lindung nilai yang serupa
M
Pelaksanaan atau penukaran sekuriti derivatif yang diterima daripada syarikat (seperti opsyen)
V
Transaksi dilaporkan secara sukarela pada Borang 4
J
Lain-lain (disertai dengan nota kaki yang menerangkan transaksi)