TBHC Analisis Kewangan Saham - The Brand House Collective, Inc. (NasdaqGS) Stock

The Brand House Collective, Inc.
US ˙ NasdaqGS ˙ US4974981056

Gambaran keseluruhan
Kirkland's, Inc., yang berpangkalan di Amerika Syarikat, beroperasi dalam industri runcit, yang mengkhusus dalam produk hiasan rumah. Ia menawarkan pelbagai jenis barangan termasuk perabot, tekstil dan pelbagai aksesori hiasan. Penting kepada strategi perniagaannya ialah kedai-kedai batu bata dan mortarnya yang terletak secara strategik di seluruh negara, ditambah dengan platform e-dagang yang teguh yang meluaskan jangkauan pasarannya. Projek-projek utama telah tertumpu pada meningkatkan keupayaan digital dan mengoptimumkan rantaian bekalannya untuk memenuhi permintaan pengguna dengan lebih baik sambil mengekalkan kecekapan kos. Inisiatif ini adalah sebahagian daripada matlamat Kirkland yang lebih luas untuk meningkatkan pengalaman pelanggan dan keberkesanan operasi, meletakkan dirinya secara kompetitif dalam persekitaran runcit yang dinamik.
Kualiti, Nilai, Skor Momentum

Kad ini menunjukkan skor Kualiti, Nilai dan Momentum untuk syarikat

Kualiti

Skor Kualiti ialah model pemarkahan proprietari yang mengenal pasti syarikat berkualiti tinggi, berdasarkan kecekapan penjanaan tunai.

Nilai

Model pemarkahan proprietari yang meletakkan kedudukan syarikat berdasarkan penilaian relatif mereka. Markah berjulat dari 0 hingga 100, dengan 100 adalah yang paling dinilai rendah.

Momentum

Model pemarkahan proprietari yang meletakkan kedudukan syarikat pada momentum enam bulan mereka.

Sentimen Dana

Skor Sentimen Dana (Pemilikan fka) ialah model kuantitatif proprietari yang meletakkan kedudukan syarikat berdasarkan tahap pengumpulan pemilikan.

QVM

Skor QVM ialah model pemarkahan proprietari yang menggabungkan Kualiti, Nilai dan Momentum menjadi satu metrik yang meletakkan kedudukan syarikat dari 0 hingga 100.

Penyata Pendapatan: Hasil, Pendapatan Operasi, Pendapatan Bersih
  • hasil untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah 431.11 MM.
  • pendapatan operasi untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -16.92 MM.
  • pendapatan bersih untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -26.13 MM.
Tempoh Tamat (TTM) Hasil (MM) Pendapatan operasi (MM) Pendapatan bersih (MM)
2025-05-03 431.11 -16.92 -26.13
2025-02-01 441.36 -13.92 -23.13
2024-11-02 458.41 -12.20 -20.90
2024-08-03 460.35 -16.14 -19.61
2024-05-04 463.57 -19.93 -24.47
2024-02-03 468.69 -22.55 -27.75
2023-10-28 465.22 -35.11 -41.66
2023-07-29 479.82 -35.22 -42.60
2023-04-29 492.42 -39.70 -48.95
2023-01-28 498.82 -40.68 -44.69
2022-10-29 512.54 -24.31 -28.45
2022-07-30 525.21 -8.85 -13.88
2022-04-30 537.90 12.64 12.45
2022-01-29 558.18 26.10 22.03
2021-10-30 576.91 39.83 30.66
2021-07-31 579.89 45.44 35.78
2021-05-01 589.82 45.85 25.80
2021-01-30 543.50 17.67 16.64
2020-10-31 557.99 -4.09 -9.36
Penyata Pendapatan: EPS
  • asas pendapatan sesaham untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -1.70.
  • pendapatan sesaham dicairkan untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -1.71.
Tempoh Tamat (TTM) Asas Pendapatan Sesaham Pendapatan Sesaham Dicairkan
2025-05-03 -1.70 -1.71
2025-02-01 -1.77 -1.77
2024-11-02 -1.60 -1.61
2024-08-03 -1.51 -1.51
2024-05-04 -1.89 -1.89
2024-02-03 -2.16 -2.16
2023-10-28 -3.25 -3.26
2023-07-29 -3.33 -3.34
2023-04-29 -3.84 -3.84
2023-01-28 -3.52 -3.52
2022-10-29 -2.24 -2.23
2022-07-30 -1.08 -1.07
2022-04-30 0.94 0.90
2022-01-29 1.61 1.51
2021-10-30 2.18 1.97
2021-07-31 2.51 2.31
2021-05-01 1.81 1.69
2021-01-30 1.18 1.12
2020-10-31 -0.67 -0.67
Aliran Tunai: Operasi, Pelaburan, Pembiayaan
  • tunai daripada aktiviti operasi untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -8.67 MM.
  • tunai daripada aktiviti pelaburan untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -2.15 MM.
  • tunai daripada aktiviti pembiayaan untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah 10.52 MM.
Tempoh Tamat (TTM) Wang Tunai Daripada Aktiviti Operasi (MM) Tunai Daripada Aktiviti Pelaburan (MM) Tunai Daripada Aktiviti Pembiayaan (MM)
2025-05-03 -8.67 -2.15 10.52
2025-02-01 -19.25 -2.35 21.62
2024-11-02 -10.82 -3.08 14.90
2024-08-03 -12.34 -3.59 15.49
2024-05-04 -13.35 -4.61 14.72
2024-02-03 -14.48 -4.63 17.74
2023-10-28 -2.63 -4.32 1.46
2023-07-29 9.39 -5.29 -9.53
2023-04-29 10.70 -6.47 -2.54
2023-01-28 -18.15 -8.06 6.38
2022-10-29 -50.30 -8.87 43.95
2022-07-30 -48.70 -8.66 22.44
2022-04-30 -49.46 -7.89 -9.54
2022-01-29 -30.79 -7.06 -37.49
2021-10-30 25.38 -6.20 -29.90
2021-07-31 37.58 -6.47 -13.42
2021-05-01 91.27 -7.68 -41.46
2021-01-30 78.56 -8.49 0.13
2020-10-31 68.66 -10.33 -25.34
Metrik Penilaian : PE, PriceToBook, PriceToTBV
  • p/e untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.86.
  • p/buku untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -1.04.
  • p/tbv untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -1.04.
P/Buku
Harga penutup semasa dibahagikan dengan nilai buku sesaham.
P/TBV
Harga semasa dibahagikan dengan nilai buku ketara sesaham.
Tempoh Tamat (TTM) p/e P/Buku P/TBV
2025-05-03 -0.86 -1.04 -1.04
2025-02-01 -0.95 -0.73 -0.73
2024-11-02 -1.01 -1.00 -1.00
2024-08-03 -0.80 -3.60 -3.60
2024-05-04 -0.70 6.25 6.25
2024-02-03 -0.47 -2.68 -2.68
2023-10-28 -0.46 -16.81 -16.81
2023-07-29 -0.40 1.07 1.07
2023-04-29 -0.43 0.65 0.65
2023-01-28 -0.68 0.58 0.58
2022-10-29 -1.39 0.48 0.48
2022-07-30 1.54 0.29 0.29
2022-04-30 0.88 0.24 0.24
2022-01-29 0.64 0.26 0.26
2021-10-30 0.58 0.25 0.25
2021-07-31 0.84 0.23 0.23
2021-05-01 1.30 0.23 0.23
2021-01-30 -2.30 0.29 0.29
2020-10-31 -0.49 0.35 0.35
Metrik Penilaian : EBitToEv, EBit3YrAvgToEv
  • ebit/ev untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.18.
  • ebit (3y)/v untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.25.
Tempoh Tamat (TTM) EBIT/EV EBIT (3y)/EV
2025-05-03 -0.18 -0.25
2025-02-01 -0.22 -0.37
2024-11-02 -0.27 -0.38
2024-08-03 -0.39 -0.40
2024-05-04 -0.55 -0.39
2024-02-03 -0.54 -0.26
2023-10-28 -0.67 -0.04
2023-07-29 -0.97 0.05
2023-04-29 -1.52 -0.12
2023-01-28 -0.39 -0.06
2022-10-29 -0.16 -0.10
2022-07-30 0.25 -0.12
2022-04-30 -4.49 1.13
2022-01-29 -5.78 0.67
2021-10-30 -1.78 0.36
2021-07-31 -0.75 0.23
2021-05-01 -0.10 0.16
2021-01-30 1.61 0.97
2020-10-31 -1.55 -0.61
Keberkesanan Pengurusan
  • panjang untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.09.
  • roe untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -7.40.
  • roic untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.10.
  • tempayan untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah 0.00.
  • ocroic untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.09.
Tempoh Tamat (TTM) PANJANG ROE ROIC CROOK OKRASI
2025-05-03 -0.09 -7.40 -0.10 0.00 -0.09
2025-02-01 -0.07 -0.11 0.01 -0.06
2024-11-02 -0.07 -0.11 -0.00 -0.07
2024-08-03 -0.09 -0.14 -0.02 -0.08
2024-05-04 -0.10 -1.53 -0.16 -0.01 -0.08
2024-02-03 -0.15 -1.40 -0.21 -0.03 -0.01
2023-10-28 -0.12 -1.06 -0.22 -0.03 0.05
2023-07-29 -0.15 -0.75 -0.24 0.01 0.05
2023-04-29 -0.13 -0.55 -0.22 -0.10 -0.09
2023-01-28 -0.08 -0.38 -0.11 -0.06 -0.20
2022-10-29 -0.04 -0.16 -0.05 -0.13 -0.19
2022-07-30 0.03 0.13 0.05 -0.26 -0.19
2022-04-30 0.06 0.23 0.09 -0.32 -0.13
2022-01-29 0.08 0.42 0.13 -0.05 0.11
2021-10-30 0.10 0.59 0.14 0.07 0.15
2021-07-31 0.06 0.37 0.09 0.15 0.33
2021-05-01 0.04 0.22 0.06 0.24 0.27
2021-01-30 -0.02 -0.12 -0.03 0.12 0.25
2020-10-31 -0.09 -0.43 -0.13 0.04 0.08
Gross Margins
  • margin kasar untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah 0.28.
  • margin bersih untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.05.
  • margin operasi untuk The Brand House Collective, Inc. setakat 3 Mei 2025 ialah -0.03.
Margin Kasar
Margin Kasar ialah nisbah hasil yang tinggal selepas menolak Kos Barangan Dijual. Ia dikira sebagai 1.0 - (Hasil - COGS ) / Hasil.
Margin Bersih
Margin Bersih (aka Margin Untung) ialah nisbah hasil yang tinggal selepas menolak Pendapatan Bersih. Ia dikira sebagai Pendapatan / Hasil Bersih.
Margin operasi
Margin Operasi ialah nisbah hasil yang tinggal selepas menolak Pendapatan Operasi. Ia dikira sebagai Pendapatan / Hasil Operasi.
Tempoh Tamat (TTM) Margin Kasar Margin Bersih Margin operasi
2025-05-03 0.28 -0.05 -0.03
2025-02-01 0.28 -0.05 -0.03
2024-11-02 0.28 -0.04 -0.04
2024-08-03 0.28 -0.05 -0.04
2024-05-04 0.27 -0.06 -0.05
2024-02-03 0.25 -0.09 -0.08
2023-10-28 0.24 -0.09 -0.07
2023-07-29 0.24 -0.10 -0.08
2023-04-29 0.24 -0.09 -0.08
2023-01-28 0.27 -0.06 -0.05
2022-10-29 0.30 -0.03 -0.02
2022-07-30 0.33 0.02 0.02
2022-04-30 0.34 0.04 0.05
2022-01-29 0.43 0.05 0.07
2021-10-30 0.44 0.06 0.08
2021-07-31 0.34 0.04 0.08
2021-05-01 0.32 0.03 0.03
2021-01-30 0.29 -0.02 -0.01
2020-10-31 0.27 -0.08 -0.05
Pengenal Pasti dan Penerang
Kunci Indeks Pusat (CIK)1056285
Fintel data has been cited in the following publications:
Daily Mail Fox Business Business Insider Wall Street Journal The Washington Post Bloomberg Financial Times Globe and Mail
NASDAQ.com Reuters The Guardian Associated Press FactCheck.org Snopes Politifact
Federal Register The Intercept Forbes Fortune Magazine TheStreet Time Magazine Canadian Broadcasting Corporation International Business Times
Cambridge University Press Investopedia MarketWatch NY Daily News Entrepreneur Newsweek Barron's El Economista